ششمین کمپ لذت بازیسازی دانشگاه اصفهان (18+ سال)
مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
حتماً شنیدهاید که بازیسازی مثل تئاتر و سینما، نیاز به تخصصهای مختلف از جمله فنی، هنری، طراحی، تبلیغات و … دارد. اگر دنبال دورهای هستید که با سرشاخههای این تخصصها آشنا شوید و چند بازی جذاب بسازید، کمپ تابستانی لذت بازیسازی دانشگاه اصفهان را از دست ندهید!
این کمپ که در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار میشود، فرصتی برای یادگیری و تجربه و تیمسازی برای جوانان 18 سال به بالاست.
از 4 تیر تا 12 شهریور 1402 در کنار هم یک برنامهی هیجانانگیز و کمنظیر را تجربه خواهیم کرد! بدون نیاز به دانش قبلی، به سادگی اصول گرافیک و انیمیشن را بیاموزید و بدون نیاز به دانش کدنویسی با موتور بازیسازی معروف یونیتی کار کنید و با ساختن سه مینیگیم جذاب، حال و هوای بازیسازی را تجربه کنید.
مدرسان دوره از بین بازیسازان باتجربهی اصفهان انتخاب شدهاند که منبعی گرانبها برای انتقال دانش و تجربه به شمار میروند.
کلاسها بهصورت حضوری و عملی در سایت تخصصی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار میشود.
62 ساعت آموزشهای جذاب و مفید بازیسازی به همراه 20 ساعت تجربهی کار تیمی به مدت 11 هفته (روزهای یکشنبه و سهشنبه از ساعت 9 تا 13) در انتظار شماست. در بخش آموزش 14 ساعت هنر دوبعدی و فوتوشاپ (زیر نظر آرتیست و مدرس محبوب مرکز ما علیاصغر حیدری)، 6 ساعت انیمیشن (همراه با سارا صادقیان عضو تیم قدیمی و باتجربهی چالیک)، 24 ساعت کار با زیرموتور BOLT یونیتی (با همراهی احسان گلاحمدی برنامهنویس و مدیر تیم بازیسازی رازی) و 18 ساعت کارگاههای متنوع در حوزهی تیمسازی و طراحی و تبلیغات و درآمدزایی و ارایه و موسیقی با مدرسان مجرّب را در پیش داریم. در بخش کار تیمی نیز میتوانید زیر نظر منتورهای مرکز از فضای جذاب مرکز نوآوری صنایع سرگرمی برای تمرین آنچه آموختهاید و تجربهی کار تیمی استفاده کنید. در این دوره سه مینیگیم خواهید ساخت و برای چالش روز آخر آماده خواهید شد.
برای هر کمپ یک تم داریم و برای این روزها که هر لحظهاش را باید دید و به خاطر سپرد، تم زمان (Time) را انتخاب کردهایم.
از نیمهی دوم کمپ به تیمهایی تقسیم خواهید شد و هر تیم روی ایدهای با تم مزبور کار میکند و تلاش میکند با آنچه در کمپ آموخته ایدهاش را به یک بازی جذاب تبدیل کند. در آخرین روز کمپ، بازیها به معرض داوری بازیسازان شاخص گذاشته میشوند و به تیمهای اول تا سوم جوایز نقدی اهدا خواهد شد و در اولویت پذیرش در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان قرار خواهند گرفت.
تیمهایی که موفق شوند تا قبل از روز داوری بازیشان را با همراهی منتورها در کافهبازار منتشر کرده باشند، یک جایزهی ویژه دریافت خواهند کرد.
چرا در این کمپ شرکت کنم؟
این پایان کار نیست؛ تجربیات و دورهها و چالشهای بازیسازی و دورهمیها زیادی در پیش خواهیم داشت. تابستان داغ بازیسازی را با ما بگذرانید!
مدرسین دوره
علیاصغر حیدری مهندسی فناوری اطلاعات خوانده و چند سالی هست بهصورت حرفهای در زمینهی گرافیک و بازیسازی کار میکند و سابقهی تدریس در دورههای فوتوشاپ مقدماتی و پیشرفته را در کارنامهی خودش دارد. علی در سال 1396 در چالش بازیسازی بدون کدنویسی و چهارمین ماراتون بازیسازی دانشگاه اصفهان اول شد و از سال 97 در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان حضور فعال دارد و با چند تیم مختلف بهعنوان طراح و آرتیست همکاری میکند. او مدیر تیم ندای بازی (Call of Game: COG) هم هست که در هکاتون بازیهای جدی 1399 موفق به کسب رتبهی اول حوزهی اصفهان و برندهی جایزهی بهترین بازی شناختی شد.
علی در کمپ تابستانه 1402 تدریس فوتوشاپ و هنر دوبعدی را برعهده دارد.
احسان گل احمدی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی نرمافزار میباشد و فعالیت خود را از سال 91 در صنعت بازی سازی شروع کرده است. وی در طول فعالیت خود با تیمهای مختلفی همکاری داشته و در حال حاضر مدیر تیم بازیسازی رازی است.
احسان در ششمین کمپ تابستانه ما، بازیسازی با استفاده از ابزار BOLT در موتور یونیتی را آموزش خواهد داد.
سارا صادقیان تحصیلکردهی رشتهی مهندسی فناوری اطلاعات، برنامهنویس و یکی از بنیانگذاران تیم چالیک است که به گیم دیزاین علاقهمند است. در رزومه سارا مدلسازی مسجد حکیم در پروژهی شبیهسازی اصفهان مجازی و ساخت پروژههای موفقی از جمله مثلآباد و تانگو و چند گیم و برنامهی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دیده میشود.
سارا در کمپ لذت بازیسازی 1402 تدریس انیمیشن را برعهده دارد.
سید ابوالفضل شرافت فارغالتحصیل کارشناسی نرمافزار است و از سال 94 وارد حوزهی بازیسازی شده و با راهاندازی وبسایت بازیاتو در سال 96، فعالیت خود در این حوزه را جدیتر کرده است. ابوالفضل برنامهنویس ارشد استودیو آنا (سازندهی بازی سینجیم) و راهبر آزمایشگاه تست عملکرد مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان نیز هست. ابوالفضل عاشق مهندسی نرمافزار بهخصوص بخش تست و تضمین کیفیت محسوب میشود و از به چالش کشیدن آدمها و نرمافزارها لذت میبرد.
ابوالفضل تدریس کارگاههای اصول بازیسازی (بزن بریم)، اصول طراحی (بسازیم) و واقعیتهای بازیسازی (آره! تو خوبی!) را در کمپ 1402 برعهده دارد.
علی دشتیان، برنامهنویس، طراح بازی و مدیر تیم بازیسازی سایرس گیمز مستقر در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان است. علی تجربهی برنامهنویسی و طراحی بازیهای مختلفی را دارد و در جشنواره بازیهای جدی سال ۱۳۹۹ بنیاد ملّی بازیهای رایانهای، در دو بخش استانی و کشوری رتبهی نخست را بهدست آورد. تیرک یکی از بازیهای ساختهی تیم اوست که در بازار و مایکت منتشر شده است.
علی در کمپ 1402 در یک کارگاه کلیات ساخت بازیهای سهبعدی را آموزش میدهد و البته یکی از داوران چالش نهایی نیز هست.
محمد رضاکرمی مدیر استودیو لوتوس، آهنگساز، تنظیمکننده، صدابردار و موسیقی درمانگر است که مدرک موسیقی آکسفورد دارد و آثار شاخصی چون اپرای هفتخوان رستم، اپرای هشت، فیلم گلایول، فیلم با، انیمیشن مزرعه شبدر، تئاترهای مهمانی بزرگ آقای آلفرد و غرب غمزده و بازیهای مثلآباد، شهر آشوب، Cards و Stars و همکاری بینالمللی با Tuen Vander Zalm هلند را در کارنامهی خود دارد.
محمد در کمپ امسال تدریس کارگاه صدا و موسیقی در بازی (نوش گوش) را برعهده دارد و در استودیوی مدرن و جذاب خودش از مخاطبان پذیرایی میکند.
امیررضا انواری مدیرعامل استودیو بازیسازی پاپاتا و طراح بازیهای موفق هشتمین حمله 2، کات و سبقت است. وی در رشته مهندسی نرمافزار تحصیل کرده و علاقهمندی فراوانش به تولید محصول و کار تیمی باعث مشارکت در تولید چندین محصول موفق در بازار ایران شده است. او همچنین تجربه خوبی در توسعه بازیهای رایانهای بر اساس تحلیل رفتار بازیکنان دارد.
امیر در این کمپ در مورد تبلیغات (دیده شویم) و اصول کار تیمی (با هم بسازیم) با مخاطبان سخن میگوید.
زهراسادات محسنی از بنیانگذاران تیم چالیک است که علاوه بر توسعه و طراحی بازی، در آنالیز داده و سیستم دیزاین نیز دستی دارد. او در رشته مهندسی فناوری اطلاعات تحصیل کرده و در رزومه خود تجربه ساخت مدل سهبعدی مسجد حکیم در پروژهی اصفهان مجازی و ساخت بازیهای موفقی همچون مثلآباد و تانگو و چند گیم و اپلیکیشن AR و VR را دارد.
زهرا در این کمپ تدریس کارگاه مدلهای درآمدزایی (پول دربیاریم) را بر عهده دارد.
دکتر جواد راستی عضو هیأت علمی گروه مهندسی پزشکی، مؤسس و مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان است و سالهاست در زمینهی توسعهی اکوسیستم گیم و زیرساختهای پژوهش و آموزش در این حوزه در فلات مرکزی ایران فعالیت میکند. او مدیر و راهبر آزمایشگاه سرگرمیهای جدی دانشگاه اصفهان نیز هست و طراحی تعداد زیادی از محصولات حوزهی Serious Games در کارنامه او دیده میشود.
دکتر راستی یکی از داوران چالش نهایی است و کارگاه شیوهی ارائه (میخرین؟!) را تدریس میکند.
متاسفانه این فرم دیگر در دسترس نیست .
برای اطلاع از تخفیفها و شرایط پرداخت قسطی به شناسه uicvgame در تلگرام یا اینستاگرام پیام بدهید یا با شماره ۰۹۱۳۷۵۰۰۴۰۷ در ارتباط باشید.
جهت اطلاع از رویدادهای دیگر، کانال تلگرامی و صفحهی اینستاگرام ما را دنبال کنید. گروه تلگرامی باشگاه بازیسازان دانشگاه اصفهان نیز محلی برای اشتراک دانستههای مرتبط، معرفی خودتان و آنچه میدانید و آنچه دوست دارید بدانید و ساختن تیمهای جدید است.